16 - 03 - 2025
آغاز به کار اتوبوسهای برقی در دو خط جدید
مهر- با هدف کاهش آلودگی هوا و بهبود حملونقل عمومی، دو خط جدید اتوبوس برقی در خیابانهای سعدی جنوبی و ۱۷شهریور آغاز به کار کردند.
محسن رضایی، معاون حملونقل و ترافیک منطقه۱۲ از آغاز به کار اتوبوسهای برقی در خط۳۱۹، ترمینال جنوب تا سعدی جنوبی با هشت دستگاه و خط ۳۲۱، انتهای ۱۷شهریور تا میدان امام حسین با ۲۲دستگاه خبر داد. رضایی افزود: امیدواریم این برقیسازی خطوط در مرکز شهر یک گام موثر و عملی در حفظ محیطزیست و آلودگی هوا باشد.
معاون حملونقل و ترافیک منطقه۱۲ با اشاره به اینکه در هفته اول، استفاده از اتوبوسهای برقی این دو خط برای شهروندان رایگان است، گفت: پیش از این خط تماما برقی جمهوری- بهارستان به بهرهبرداری رسید که از منطقه۱۲ عبور میکند.
وی افزود: حملونقل عمومی تهران یکی از راهکارهاست. برقیسازی در تهران ضرورت است زیرا پایتختی است با جمعیت بیش از ۱۰میلیون نفر که صبحها با ورودیهای جدید بیش از ۱۳میلیون نفر جمعیت دارد.

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد