شناسه خبر : 29213
31 - 12 - 2019
31 - 12 - 2019
اخبار
تولید مینیبوس افزایش یافت
ایسنا- اسفند ۱۳۹۶ تولید انواع مینیبوس و میدلباس بهطور میانگین ۱/۲۱ درصد افزایش یافت. در این مدت تولید این محصولات از ۱۵۲ دستگاه در اسفند ۱۳۹۵ به ۱۸۴ دستگاه رسید.اسفند ۱۳۹۶ تولید انواع مینیبوس و میدلباس در گروه بهمن صعودی بوده و از ۴۹ دستگاه در اسفند ۱۳۹۵ به ۶۵ دستگاه افزایش یافت.تولید این محصولات در سروش دیزل مبنا نیز رشد داشته و از ۲۵ دستگاه در اسفند ۱۳۹۵ به ۵۳ دستگاه رسید. در این مدت تولید انواع مینیبوس و میدلباس در عقاب افشان نیز به ۱۰ دستگاه رسید. اسفند ۱۳۹۵ تولید این محصولات در این شرکت متوقف بود. برخلاف این شرکتها اما تولید انواع مینیبوس و میدلباس در ایرانخودرودیزل نزولی بوده و از ۷۴ دستگاه در اسفند ۱۳۹۵ به ۵۶ دستگاه رسید. تولید این محصولات در پیشرودیزل آسیا نیز متوقف شده و از ۱۳ دستگاه در اسفند ۱۳۹۵ به صفر کاهش یافت.
متولیان تامین مالی از تعاون حمایت نمیکنند
مهر- رییس اتاق تعاون ایران با اشاره به عدم تحقق اهداف پیشبینی شده بخش تعاون به عنوان یکی از سه رکن اقتصاد گفت: متولیان تامین منابع مالی از بخش تعاون حمایت نکردهاند. بهمن عبداللهی رییس اتاق تعاون ایران گفت: در سنوات اخیر نامگذاریها بر پایه مباحث اقتصادی صورت گرفته که این نشان از اهمیت مباحث اقتصادی دارد.وی ادامه داد: به نظر میرسد که آنچه مورد نظر مقام معظم رهبری است اهمیت داشتن مباحث اقتصادی است و یکی از مخاطبان این نامگذاریها بخشهای اقتصادی است و بخش تعاون یکی از این بخشهای اصلی و از ارکان اقتصادی است و بر خودش تکلیف میداند که در تحقق شعارهای سال قدم بردارد چراکه بخش تعاون داخلیترین بخش اقتصاد کشور است. رییس اتاق تعاون ایران با تاکید بر اینکه شعار امسال، فرصت خوبی را برای بخش تعاون فراهم میآورد، ابراز داشت: بخش تعاون امسال بیش از سالهای قبل خود را مخاطب این فرمایش رهبری دانسته و بیشتر خود را موظف میدانیم.
ارتقای کیفی خدمات باید برای تمام مشتریان ملموس باشد
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در نشستی، ضمن جمعبندی خدمات ارائه شده به مشتریان در فروردینماه سالجاری، برنامههای سال ۹۷ را رسما به معاونان و مدیران ابلاغ کرد.سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت ایساکو تاکید کرد: ارتقای سطح عیبیابی و کاهش ضریب خطا در شبکه خدمات پس از فروش یکی از راههای افزایش کیفیت خدمات است که به عنوان مهمترین فعالیت سال جدید در برنامه گنجانده شده است و پیشبینی میشود با این اقدام، مدت زمان توقف خودرو در نمایندگی کاهش یافته و با جلوگیری از بازگشت مجدد خودرو به تعمیرگاه، رضایت مشتریان در تمام لایهها به شکل ملموسی افزایش یابد.وی در این جلسه ضمن تبیین مجموع فعالیتها و نقاط قوت و قابل بهبود سال گذشته گفت: ارزیابیهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران طی چند سال اخیر موید رشد روزافزون مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت ایرانخودرو بوده و اصلیترین هدف شرکت ایساکو در سالجاری، حرکت فزاینده و ملموستر در همین راستاست.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد