8 - 04 - 2025
از افزایش رضایت مشتریان تا کاهش زمان انتظار
سایپانیوز- طرح خدمات و امداد نوروزی۱۴۰۴ سایپا، که از 2۷اسفندماه سال گذشته آغاز و در ۱۵فروردینماه پایان یافت، با هدف بهبود خدمترسانی و کاهش زمان انتظار مشتریان اجرا شد. این طرح با ثبت 103138تماس از طریق کانالهای مختلف ارتباطی مانند مرکز تماس و اپلیکیشن موبایل، خدمات گستردهای به مشتریان سایپا و سایر مسافران نوروزی ارائه داد.
با افزایش ۱۲درصدی ناوگان امدادی، نوسازی پایگاههای شبانهروزی با شارژر خودروهای برقی، راهاندازی انبارهای سیار برای تامین قطعات و بهینهسازی فرآیندها، زمان انتظار مشتریان برای دریافت خدمات امدادی به ۳۲ دقیقه کاهش یافت. همچنین با تعمیر ۷۲درصد خودروها در محل، رضایتمندی مشتریان به 8/92درصد رسید. این طرح با پوشش جغرافیایی وسیع، حتی به مشتریان سایر خودروسازان نیز خدمات ارائه و جایگاه سایپا را در خدمات پس از فروش تقویت کرد.
استفاده از فناوریهای نوین در نظارت با مشارکت مردمی، همکاری با نهادهایی مانند پلیس راهور و هلالاحمر، مشارکت در پویش «نه به تصادف» و برگزاری جشنواره تخفیفی خدمات در محل از دیگر ویژگیهای این طرح بود. اجرای موفق این طرح نشاندهنده تعهد سایپا به ارائه خدمات سریع و مشتریمحور است که اعتماد و رضایت مشتریان را به دنبال داشت.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد