16 - 02 - 2017
خبر
مدیرعامل ایرانایر:
ورود اولین ایرباس ۳۳۰ در دهه اول اسفند
ایلنا- مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایرانایر از ورود اولین ایرباس ۳۳۰ در دهه اول اسفندماه خبر داد و گفت: ایرباس ۳۲۱ جدید نقص فنی نداشت.
فرهاد پرورش با بیان اینکه اولین ایرباس ۳۳۰ در دهه اول اسفندماه وارد ناوگان ایرانایر میشود، گفت: امیدواریم سالگرد تاسیس هما را با ورود اولین ایرباس ۳۳۰ برگزار کنیم و تلاشمان این است که ایرباس ۳۳۰ تا پنجم اسفند وارد ناوگان شود اما برای ورود این هواپیما نیاز به هماهنگیهای متعددی وجود دارد که به همین دلیل نمیتوان اطمینان داد به مراسم سالگرد هما میرسد.
وی درباره تاریخ ورود هواپیمای بعدی اظهار داشت: یک فروند ایرباس ۳۳۰ دیگر تا پایان اسفندماه به ناوگان ایرانایر
اضافه میشود.
مدیرعامل ایرانایر با اشاره به اخبار کذب مبنی بر نقص فنی ایرباس ۳۲۱ جدید تاکید کرد: ایرباس ۳۲۱ نقص فنی نداشت و فقط در پمپ سوخت این هواپیما اشکال بسیار سطحی پیش آمده بود که به سرعت برطرف شد و ایجاد این اشکالات در یک هواپیما طبیعی است. رفع این اشکال سطحی هیچ تاخیری هم ایجاد نکرد.
پرورش ادامه داد: هواپیمایی که عدهای مدعی بودند ممنوعالخروج است روز گذشته به دوبی پرواز داشت و در برنامه پروازی این هواپیما سفر به پاریس هم هست که این هواپیما در فرودگاه میلان فرود میآید. وی افرود: این هواپیما میتواند بدون هیچ محدودیتی پروازهای خارجی را انجام دهد و تا بیش از ۷ ساعت پرواز مستقیم داشته باشد.
۴۵ درصد تهرانیها روزانه ۲ تا ۳ ساعت درترافیک
ایلنا- کارشناس اقتصاد شهری اتلاف درآمد شهروندان را از تبعات ترافیک خواند و گفت: نتایج بررسیهای میدانی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران نشان میدهد ترافیک منجر به کاهش ۱۴/۱ درصدی درآمد شهروندان میشود. سیدمحسن طباطباییمزدآبادی، دبیر انجمن علمی اقتصاد شهری ایران با بیان اینکه ضرورت دارد برای حل مشکل ترافیک در کلانشهرها نگاه اقتصادی به این پدیده نیز داشته باشیم، افزود: اقتصاد ترافیک، حملونقل شهری را از منظر اقتصادی ارزیابی کرده و در صدد تخصیص بهینه و کارای منابع درون بخش حملونقل شهری است؛ در واقع اقتصاد ترافیک میزان تخصیص کارای منابع محدود شهرداری به بخش حملونقل شهری را تعیین کرده و با ارزیابی عرضه و تقاضا در این بخش، به قیمتگذاری و تعیین حدود بهینه ترافیکی اقدام میکند.
وی با بیان اینکه عرضه و تقاضا در بخش حملونقل شهری پایه و اساس تحلیلهای این بخش را تشکیل میدهد، گفت: تقاضای حملونقل برابر با میزان تردد تمام وسایل نقلیه داخل شهری است که در محدوده شهر، تردد میکنند و عرضه حملونقل شهری برابر با میزان زیرساختهای حرکت وسایل نقلیه داخل شهر همچون میزان خیابانها، راهها و بزرگراههای سطح شهری است.
دبیر انجمن علمی اقتصاد شهری ایران افزود: در شرایط کنونی میزان عرضه و تقاضای حملونقل در شهرها در سطح مشخصی قرار دارد که ظاهرا به دلیل مازاد وسایل نقلیه نسبت به میزان عرضه حملونقل شهری یا کافی نبودن زیرساختها نسبت به میزان تقاضای حملونقل شهری، ترافیک بروز پیدا میکند.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد