23 - 11 - 2017
خدمات ارتباطی مراسم اربعین نامناسب بود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره گلایه زائران مراسم راهپیمایی اربعین گفت: حق با زائران است، خدمات مراسم اربعین نامناسب بود و در مسیر نجف به کربلا مشکلات بسیار زیادی وجود داشت.
محمدجواد جهرمی درباره اینکه بسیاری از زائران اربعین حسینی از گرانی خدمات ارتباطی اپراتورهای ایرانی و عراقی به خصوص گرانی اینترنت همراه و عدم وجود وایفای در طول مسیر شکایت داشتند و اذعان دارند که سالهای گذشته کیفیت ارتباطات بهتر بوده است، گفت: اگر بخواهیم شرایط امسال را با سال گذشته قیاس کنیم، بله حق با زائران است، در عراق خدماترسانی نسبت به سال گذشته بسیار ضعیف و نامناسب بود، بهخصوص در مسیر نجف به کربلا مشکلات بسیار زیادی وجود داشت.
وی خاطر نشان کرد: درباره نامناسب بودن خدمات از هفته قبل از آغاز راهپیمایی اربعین به زائران اطلاعرسانی شد،خاک عراق در حاکمیت این کشور است و قوانین خاص خود را دارد. تفاهمنامهای را امضا کرده بودیم و بنا بود وزارت ارتباطات عراق موضوعات را پیگیری کند، منتها بحث حقوقی و شکایت اپراتور عراقی مطرح شد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا نرخ مکالمات امسال افرایش داشته است، به ایلنا گفت: شرایط به گونهای بود که در مسیر حرکت زائران از ایران به سوی عراق ارتباطات بهتر بود، در مسیر عراق به ایران هم کیفیت خیلی بهتر بود و افزایش نرخ مکالمات نسبت به سال گذشته هم حاکی از همین مساله است. جهرمی ادامه داد: در عراق کیفیت اپراتورها و خدمات متناسب با سال گذشته نبود، حتی امکاناتی که تهیه کرده بودیم در آنجا توقیف شد، ما تلاش خودمان را کردیم اما آنجا مقررات خودش را دارد که محترم است. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خودمان را به کار بستیم، حتی در جریان سفر اربعین از رییس هیات اتصالات عراق دعوت رسمی کردیم که برای سال آینده مذاکراتی داشته باشیم تا دیگر این مشکلات به وجود نیاید.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد