19 - 12 - 2017
خط ویژه پاسخگویی به سوالات دارویی بیماران راهاندازی شد
میزان- خط تلفن ویژه اطلاعات دارویی داروخانههای مرکزی و فوقتخصصی (تکنسخهای) هلالاحمر
راهاندازی شد.
بر اساس اعلام سازمان تدارکات پزشکی هلالاحمر؛ این خط تلفن ویژه اطلاعات دارویی بهمنظور اطلاعرسانی بهروز و پاسخگویی به بیماران و مراجعان به داروخانههای مرکزی و فوقتخصصی (تکنسخهای) هلالاحمر و همچنین تکریم و رفاه آنان، با شماره ۴۱۶۵۱ راهاندازی شد.
در این سامانه داروخانهها و واحدهای مربوطه به صورت فهرست ۹ گزینهای تعریف شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. اطلاعات دارویی، داروخانه مرکزی، داروخانه فوقتخصصی (تکنسخهای)، داروخانه تهرانپارس، داروخانه جزیره کیش، بیمهگری، ساعات کاری و نشانی داروخانههای هلالاحمر از جمله بخشهای این سامانه است و هموطنان میتوانند به صورت مستقیم اطلاعات مورد نیاز را از این طریق دریافت کنند.
ساعات پاسخگویی از طریق خط تلفن ویژه
اطلاعات دارویی از ساعت ۸ صبح تا ۲۱
داروخانه مرکزی هلالاحمر از ساعت ۸ صبح تا ۲۱
داروخانه فوقتخصصی (تکنسخهای) از ساعت ۸ صبح تا ۱۹
داروخانه تهرانپارس از ساعت ۸ صبح تا ۱۹
داروخانه جزیره کیش از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ و ۱۷ تا ۲۲
شبکه داروخانههای سازمان تدارکات پزشکی هلالاحمر به خصوص داروخانه مرکزی، به عنوان نخستین داروخانه مکانیزه در کشور با همکاری داروسازان مجرب، داروهای تخصصی، فوقتخصصی، خاص و داروهای پروندهای (از قبیل داروهای بیماران پیوندی، دیالیز و بیماران اماس) و داروهای تکنسخهای را که بیشتر آنها تحت پوشش بیمههای جاری کشور است، عرضه میکند.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد