8 - 05 - 2024
خودرو و تلفن همراه در صدر شکایات مردم
مهر- سیدعلی میرموسوی معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران اظهار کرد: سربخش شکایات ستاد خبری و حضوری و کتبی از طریق سامانه۱۲۴ و شکایات حضوری مردم تقریباً میانگین ۶هزار شکایات از گروههای کالایی واصل میشود که پس از اخذ مدارک در اختیار بازرسان قرار میگیرد.
میرموسوی گفت: شکایات پس از ارزیابی و ارائه مستندات و بررسی، بخشی به رضایت شاکی و مختومه و بیش از ۱۰هزار پرونده هم در سال گذشته به محاکم قضایی ارجاع شد. وی بیان کرد: شکایات از گروههای کالایی متفاوتی اخذ شد که در صدر آن خودرو، تلفن همراه، پوشاک و لوازم خانگی بوده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران عنوان کرد: شکایات عناوین مختلفی از جمله گرانفروشی، کمفروشی و موارد اینچنین داشته که مورد بررسی دقیق ناظران و بازرسان قرار میگیرد و پروندهها به تعزیرات حکومتی ارجاع میشود. وی خاطرنشان کرد: در کارگروه تنظیم بازار که به ریاست استانداری است مصوباتی داشتیم که هرساله در روز اول تیر، اصناف با عملکرد مطلوب مورد تشویق قرار میگیرند.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد