1 - 02 - 2017
راهاندازی ۵ باجه جدید ارائه خدمات امور سهامداری
به گفته مدیرعامل شرکت سمات، شرکت سپردهگذاری مرکزی برای ارائه خدمات مطلوب به سهامداران، آذرماه سال ۹۱ با انعقاد تفاهم نامه ای با کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت، مقدمات اجرای این طرح را فراهم کرد. به گزارش سمات، محمدرضا محسنی با بیان اینکه یکی از اولویتهای مهم شرکت سپردهگذاری مرکزی در سال ۹۵ افزایش ارائه خدمات الکترونیکی به ذینفعان بازار سرمایه است، افزود: با راهاندازی پنج باجه جدید (چهار باجه در تهران و یک باجه در بهشهر)، تعداد دفاتر پیشخوان دولت ارائهدهنده خدمات امور سهامداری به رقم ۶۳ دفتر رسید. محسنی افزود: در فاز نخست این طرح، سه دفتر پیشخوان شهر تهران در اواخر سال ۹۱ به ارائه خدمات سهامداری شامل اصلاح مشخصات، مفقودی، چاپ مجدد گواهینامه، امور قهری (انتقال سهام متوفی به وارث)، صدور شناسه کاربری اینترنتی برای سیستم وضعیت دارایی و … پرداختند. وی اضافه کرد: در فاز دوم این طرح که در سال ۹۲ به اجرا درآمد، دفاتر پیشخوان ارائه خدمات امور سهامداری وارد شهرهای بزرگ کشور (مشهد، تبریز و اصفهان) شد. مدیرعامل سمات گفت: مهمترین بخش این پروژه در فاز سوم اجرا شد به طوری که تا پایان دی ماه امسال، ۶۳ باجه پیشخوان در مراکز استانها راهاندازی شده است و این موضوع نقش بسزایی در تسهیل ارائه خدمات به سرمایهگذاران و کاهش هزینه آنان دارد. محسنی تاکید کرد: در فاز چهارم این طرح بزرگ نیز باجههای پیشخوان خدمات سهامداری در شهرهای مهم راهاندازی میشود تا این گونه خدمات در اقصی نقاط کشور گسترش یابد. درحال حاضر، استان تهران با ۱۹ دفتر، مشهد، اصفهان و تبریز هر کدام با سه دفتر و قم، رشت، یزد، سنندج و کرمانشاه نیز هر کدام با دو دفتر، بیشترین ارائه خدمات به سهامداران را از طریق دفاتر پیشخوان دولت
بر عهده دارند.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد