30 - 01 - 2023
زنگ خطر برای خودروسازان ژاپنی
ایسنا- شرکت هونداموتور اعلام کرد که بخش جدیدی را در تلاش برای تقویت و سرعت بخشیدن به تجارت الکتریکی خود به عنوان بخشی از بازسازی ساختار سازمانیاش ایجاد خواهد کرد. این تغییر بخشی از تلاش این خودروساز برای رسیدن به بازار در حال رشد سریع خودروهای تمامبرقی است. خودروسازان ژاپنی به رهبری تسلا و شرکت چینی «بیوایدی» در خطر عقب افتادن از رقبای اروپایی و آمریکایی خود در بازار خودروهای برقی قرار دارند. این شرکت در بیانیهای گفت: در تغییرات اعمالشده از اول آوریل، بخش جدید استراتژی برقیسازی و توسعه خودروها، موتورسیکلتها و محصولات برقی مانند ژنراتور خودروساز ژاپنی را یکپارچه خواهد کرد. براساس گزارش رویترز، هوندا سال گذشته هدف خود را برای عرضه ۳۰ مدل خودروی الکتریکی در سطح جهان و تولید حدود دو میلیون خودروی الکتریکی سالانه تا سال ۲۰۳۰ تعیین کرد.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد