10 - 05 - 2018
سامانه ثبت و پاسخگویی به مشترکین حوزه ICT
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از راهاندازی سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایتهای مشترکین حوزه ICT مبتنی بر مکاننمای جغرافیایی خبر داد. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجید حقی معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایتهای مشترکین با هدف بهرهمندی از نظرات مشترکین برای ارتقای بهبود کیفیت ارائه خدمات، نظارت موثرتر بر عملکرد ارائهدهندگان خدمات، سرعت دادن به رفع اشکالات شبکههای ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی راهاندازی شده است.
وی درباره ویژگیهای سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایات حوزه ICT تصریح کرد: در سامانه جدید امکان ثبت شکایتها براساس موقعیت جغرفیایی مکان، نوع سرویسهای متداول و به تفکیک ارائهدهندگان خدمات وجود دارد .
وی تصریح کرد: همچنین در این سامانه قابلیت افزودن مستندات شامل تصویر و صوت و امکان پیگیری شکایات با دریافت کد رهگیری و امکان اعلام شکایت با روشهای مختلف شامل تماس تلفنی، پست الکترونیکی، پیامک پیشبینی شده است.حقی افزود: به منظور سرعت دادن به رفع شکایتها از سوی اپراتورها در این سامانه امکان مشاهده شکایتهای سایر مشترکین از ارائهدهندگان خدمات به صورت مکاننمای جغرافیایی و همچنین مشاهده نقطهنظرهای فنی ناظران سازمان در مورد شکایت مشترکین وجود دارد.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد