23 - 12 - 2023
شرکت مادر تیکتاک در فروش رکوردشکنی کرد
بلومبرگ- فروش شرکت چینی «بایت دنس» در سال ۲۰۲۳ با کمک کسبوکار تجارت الکترونیکی تیکتاک، به بیش از ۱۱۰ میلیارد دلار افزایش یافت و از فروش رقیب اصلی خود، شرکت تنسنت هلدینگ سبقت گرفت.رشد ارزشمندترین استارتآپ جهان، مطابق با روند رشد ۳۰ درصدی است که در سال ۲۰۲۲ داشت و فروش بالغ بر ۸۰ میلیارد دلار را گزارش کرده بود. افزایش فروش «بایت دنس» با وجود مشکلات اقتصادی در چین و برخوردها و محدودیتهای قانونی بیشتر در بازارهای بزرگی نظیر آمریکا و چین حاصل شد.«بایت دنس» که مالک تیکتاک و اپلیکیشن دوین (دوقلوی چینی تیکتاک) است، امسال موقعیت خود را به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای اینترنتی چین در کنار شرکتهای تنسنت و گروه علیبابا، تحکیم کرد و از محبوبیت سرویسهای شبکه اجتماعی خود برای توسعه فعالیت به کسبوکار تجارت الکترونیکی و حوزههای دیگر، بهره برد. رشد ۳۰ درصدی «بایت دنس» از رشد پیشبینیشده شرکتهای شبکه اجتماعی متا و تنسنت که برآورد میشود امسال ۸۶ میلیارد دلار درآمد داشته باشد، پیشی خواهد گرفت.معلوم نیست بایت دنس که افشاگریها و الزامات حسابرسی کمتری در مقایسه با شرکتهای رقیب خود داشته، چگونه سودآوری داشته است. در حالی که آمار داخلی «بایت دنس» به طور مستقل حسابرسی نشده و دفترهای این شرکت نشان میدهد که در سال ۲۰۲۳ به یکی از بزرگترین شرکتهای شبکه اجتماعی چین تبدیل شده است.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد