31 - 07 - 2017
ضرر میلیارد تومانی سازمان لیگ به باشگاهها
هفته نخست هفدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار شد که سازمان لیگ با مشخص نکردن تکلیف تبلیغات محیطی در همین هفته اول ضرر میلیاردی به باشگاهها زد!
در حالی که اکثر باشگاههای حاضر در هفدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر با مشکلات مالی مواجه هستند و چشم به درآمدهایی مانند بلیت فروشی و تبلیغات محیطی فوتبال دارند، سازمان لیگ در همین هفته اول ضرر میلیاردی به این تیمها زد.
شانزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر روز ۱۴ اردیبهشتماه سالجاری به پایان رسید و تا روز پنجم مرداد که فصل هفدهم شروع شد، سازمان لیگ ۸۴ روز فرصت داشت تکلیف تبلیغات محیطی را مشخص کند و با یک شرکت به توافق برسد تا در شروع لیگ بخشی از دریافتی خود را به باشگاهها اختصاص دهد اما سازمان لیگ برتر که در برنامهریزی رو به عقب حرکت میکند و هر روز هم بدتر از دیروز میشود، در این مدت دست روی دست گذاشت و با شرکتی به توافق نهایی نرسید تا لیگ جدید هم از راه رسید و هفته اول بدون تبلیغات محیطی برگزار شد.
در این مورد گفته میشود سازمان لیگ اختیاری از خودش ندارد و چشم به دهان فدراسیون فوتبال دارد تا تکلیف تبلیغات محیطی را مشخص کند. فدراسیون فوتبال هم البته چشم به دهان برخی معاونان وزیر ورزش دارد تا آنها بگویند با کدام شرکت قرارداد بسته شود. در این میان هفته اول که میتوانست درآمد خوبی برای باشگاهها داشته باشد بدون آنکه قراردادی بسته شود سپری شد و ضرری میلیاردی متوجه باشگاهها شد. باید دید وزارت ورزش کدامیک از شرکتهای متقاضی را بهعنوان کارگزار تبلیغات محیطی به فدراسیون فوتبال معرفی خواهد کرد.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد