19 - 11 - 2024
عدم آنتندهی موبایل از شکایات پرتکرار مردم
«جهانصنعت»- سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات اعلام کرد: میزان شکایات ثبت شده در سامانه۱۹۵ در مدت هفت ماهه اول سال جاری در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال۱۴۰۲، حدود ۵درصد کاهش داشته است. سیدمحمد امامی اظهار کرد: در مدت هفت ماه اول سال گذشته ۱۲۱هزار و ۴۲۰ شکایت در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ درج شده که این آمار در بازه هفت ماهه سال جاری به ۱۱۵هزار و ۶۱۳شکایت رسیده است. او قطعی تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس ارائه شده، عدم آنتندهی شبکه موبایل و جمعآوری نکردن سرویس را از مصادیق پرتکرار شکایات ثبت شده در سامانه۱۹۵ عنوان کرد. سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات درباره زمان پاسخگویی به شکایات تصریح کرد: غالب شکایات ثبت شده در سامانه در کمتر از دو روز رسیدگی میشوند اما چون رسیدگی به برخی شکایات مانند درخواست پوشش و تقویت شبکه، نیازمند ایجاد و بهرهبرداری از سایت و دکل مخابراتی بوده و فرآیندی زمانبر است. او درباره دلیل زمانبر بودن فرآیند پاسخگویی به شکایات پوشش و کیفیت شبکه تلفن همراه اظهار کرد: ایجاد سایت و نصب دکل و بهرهبرداری از آن نیازمند همکاری مردم، سازمانهای مربوط مانند شهرداریها، دستگاههای دولتی و… است و در بسیاری از موارد ایجاد هماهنگی و دریافت مجوز از این نهادها زمانبر میشود.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد