25 - 12 - 2019
عرضه یک میلیون تنی اسلب در بازارهای داخلی و خارجی
یکی از شاخصهای بسیار مهم هر سازمان موفقی، کسب رضایت مشتری، شناسایی دقیق نیازها و انتظارات خریداران در جهت تامین به موقع آنهاست. شرکت فولاد هرمزگان در حوزه فروش محصولات با بهکارگیری رویکرد بهبود مستمر در فعالیتهای جاری و نیز اتخاذ استراتژی توسعه بازار همراه با بهرهگیری از مطالعات و تحقیقات بازاریابی همواره سعی کرده از فرصتهای بهدست آمده بازار استفاده حداکثری را ببرد.
مهدی شکریزاده مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان پایهگذاری ماموریت سازمانی فروش و بازاریابی را مبتنی بر سه عنصر کلیدی، شامل نقش محوری در بازارهای صادراتی هدف، حضور فعال در بازار داخل جهت تامین نیاز حداکثری نوردکاران و ارتقای مداوم رضایت مشتریان دانست و گفت: شرکت فولاد هرمزگان در حوزه فروش با اتخاذ هدفگذاریهای مناسب میتواند در سالهای آتی هر سه عنصر کلیدی ماموریت خود را جامه عمل بپوشاند.
شکریزاده با تاکید بر لزوم حضور شرکت فولاد هرمزگان در بازارهای صادراتی عنوان کرد: حضور مقتدرانه شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یک شرکت صادرکننده در عرصه بینالمللی علاوه بر تامین منابع ارزی کشور و توسعه طرحهای شرکت میتواند اهداف عالیه کشور را در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی محقق کند.
وی در ادامه گفت: با وجود محدودیتهای بینالمللی در بازارهای جهانی با کسب دستاوردهای ارزندهای در زمینه صادرات محصول اسلب مواجه بودهایم و مصمم هستیم ضمن حفظ، تداوم و ارتقای موفقیتهای حاصل شده ضمن مقابله با تحریمهای ظالمانه آمریکا به صورت پایدار در بازارهای جهانی حضور موثر داشته باشیم. رشد یک درصدی فروش محصول اسلب در بازارهای صادراتی میتواند روشنگر این موضوع باشد که با وجود تحریمهای ظالمانه، در حفظ جایگاه صادراتی اسلب فولاد هرمزگان موفق عمل کردهایم .
مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان تامین نیاز بازار داخل و برآورده کردن نیاز حداکثری نوردکاران داخلی را به عنوان یک اصل اساسی پذیرفته شده در ماموریت سازمانی این شرکت دانست و گفت: رشد ۱۹ درصدی فروش محصول اسلب به بازار طی هشت ماهه منتهی به آبانماه سال جاری نسبت به مدت مشابه ۹۷ بر این اصل تاکید دارد.
وی رویکرد این شرکت را عدم وابستگی صنایع به واردات تختالهای ویژه دانست و گفت: تلاش شرکت فولاد هرمزگان تامین حداکثری نیاز مشتریان در جهت قطع وابستگی به خارج از کشور است که نمونه آنها تولید و تامین نیاز بازار داخل به تختالهای ویژه فروآلیاژها از جمله S690Q، S460Q، P460NL1، CK50 و… است.
شکریزاده روند صعودی افزایش سهم و رشد فروش در بازارهای داخلی و صادراتی را نتیجه اقداماتی از جمله تدوین برنامهریزی جامع فروش و شناسایی صحیح بازارهای هدف دانست که ماحصل فعالیتهای صورت گرفته در این راستا تحویل بیش از یک میلیون تن محصول اسلب به بازارهای داخلی و صادراتی رشد ۱۲ درصدی کل فروش محصول اسلب به بازارهای داخلی و صادراتی در هشت ماهه سال ۹۸ بوده است.
وی با اشاره به اینکه کسب درآمد در بنگاهها و شرکتهای تولیدی باعث رشد اقتصادی و پویایی این شرکتها میشود گفت: فولاد هرمزگان در هشت ماهه منتهی به آبان سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۷۶ درصدی کسب درآمد فروش در بازار داخل، رشد ۶۰ درصدی کسب درآمد فروش در بازارهای صادراتی و رشد ۶۷ درصدی کسب کل درآمد فروش توانست کارنامه خوبی را در این مدت ثبت کند.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد