20 - 11 - 2019
عملکرد نامناسب نمایندگیهای خدمات پس از فروش خودرو
خانه ملت- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس میگوید با افزایش مراجعه مردم به نمایندگیهای ارائهکننده خدمات پس از فروش، به دلیل کاهش کیفیت خودروهای تولیدی، کیفیت ارائه این خدمات نیز افت پیدا کرده است.
سعید باستانی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد نمایندگیهای خودروسازی در ارائه خدمات پس از فروش گفت: این نمایندگیها از نظر درآمدی بر دو پایه استوار هستند؛ نخست پورسانت حاصل از فروش محصولات و دوم ارائه خدمات پس از فروش. در ایران ارائه خدمات، سودی برای نمایندگیها به همراه ندارد و تنها سود نمایندگیها از فروش به دست میآید.نماینده مردم تربت حیدریه، مهولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی افزود: در دو سال اخیر نمایندگیهای خودروسازیها نتوانستند سود چندانی از فروش خودرو به دست آورند و از آنجایی که ارائه خدمات پس از فروش نیز برای آنها زیانده است، نمایندگیها به تدریج ارائه این خدمات را کاهش دادند.
وی با اشاره به کاهش کیفیت خودرو به دلیل استفاده از قطعات غیراستاندارد اظهار کرد: کیفیت خودروها در سالهای اخیر کاهش پیدا کرده در نتیجه مراجعه مردم به نمایندگیها و درخواست برای خدمات پس از فروش افزایش یافته است.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه بسیاری از نمایندگیهای خودروسازیها به دلیل زیانده بودن به تعطیلی کشیده شدهاند، ادامه داد: با افزایش مراجعه مردم به نمایندگیهای ارائهکننده خدمات پس از فروش به دلیل کاهش کیفیت خودروهای تولیدی، کیفیت ارائه این خدمات نیز افت پیدا کرده است.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد