11 - 01 - 2020
فرصت ۶ ماهه برای معرفی کالاهای ایرانی به دنیا
مهر- مسوولان معتقدند اکسپوی ۲۰۲۰ دوبی فرصتی بینظیر برای معرفی کالاها و خدمات ایرانی به دنیاست. بر همین اساس قائممقام وزیر صنعت گفت: رونق صادرات کالا و خدمات و جذب سرمایهگذار خارجی باید دستاوردهای این نمایشگاه باشد. حسین مدرسخیابانی برگزاری اکسپوها را یک رویداد فرهنگی و اقتصادی بسیار مهم در دنیا دانست که شش ماه تمام کشورها و مردم دنیا را به خود مشغول میکند.وی افزود: تمامی مباحث مرتبط با آخرین پیشرفتها، تکنولوژیها، دستاوردهای علمی، فرهنگی و اجتماعی در کنار پتانسیلها و توانمندیهای اقتصادی یک کشور، همه در قالب برگزاری رویداد اکسپو گرد هم جمع میشوند و ما نیز به عنوان کشوری با فرهنگ غنی باید با تمام دستگاههای اجرایی، فعالان اقتصادی و بخش خصوصی در برگزاری هرچه موثرتر این رویداد تلاش کنیم.مدرسخیابانی اظهار کرد: برای اینکه جایگاه خود را در نمایشگاههای سایر کشورها باز کنیم و بتوانیم برخی نمایشگاههای تخصصی را برای معرفی دستاوردها و پتانسیلهای جمهوری اسلامی ایران در دنیا برگزار کنیم باید رایزنی گستردهای را انجام دهیم اما با فضایی که اکسپوی ۲۰۲۰ دوبی پیش روی ایران قرار داده، اگرچه برخی از کشورهای دنیا به خیال خودشان قصد منزوی کردن ایران را دارند، اما یک فرصت بیبدیل خواهیم داشت.قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به فضای بسیار موثری که نمایشگاه اکسپو در اختیار ایران برای معرفی عرصههای مختلف اقتصادی و رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و هنری کشور فراهم میآورد، خاطرنشان کرد: اگر از این فضا استفاده نکنیم، بعدها قطعا غبطه خواهیم خورد.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد