16 - 10 - 2023
فولاد هرمزگان تندیس و لوح تقدیر رضایتمندی مشتری را دریافت کرد
«جهانصنعت»- در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، از شرکت فولاد هرمزگان به صورت ویژه تقدیر به عمل آمد و تندیس ویژه و لوح تقدیر به مدیرعامل این شرکت اعطا شد. دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسوولیتپذیر و مشتریمدار با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات و مسوولان شرکتها و کارآفرینان فعال حوزههای تولیدی و خدماتی کشور برگزار شد. هدف از برگزاری این همایش قدردانی و تشکر از مدیران و شرکتهای مشتریمداری است که طی یک سال توانستهاند رضایت مشتریان خود را در زمینههای مختلفی از جمله خرید محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش جلب کنند. در این رابطه عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: رضایت مشتری شاخصی برای سنجش این است که مشتری تا چه میزان از کالا و خدمات یا تجربهای که کسب کرده، راضی است. رضایت مشتری نتیجه یک تجربه مثبت است که از تعاملات خوب سازمان با مشتریان حاصل میشود. به عبارت دیگر رضایت مشتری همان احساس خوبی است که در نتیجه ارتباط موثر در جهت موفقیت مشتری با کسبوکار سازمان برای مشتری به وجود میآید. وی افزود: افزایش رضایت مشتری یکی از عوامل موثر در ایجاد حس وفاداری آنها به شمار میرود و اگر سازمان عامل رضایتمندی را نسنجد، قادر به شناسایی مشتریان ناراضی نخواهد بود و در نتیجه، نمیتواند بازخوردهای آنها را تجزیه و تحلیل و آنها را به مشتریان راضی تبدیل کند. مدیرعامل فولاد هرمزگان تاکید کرد: در فولاد هرمزگان وجود تفکر استراتژیک مسوولانه در قبال مشتریان سرلوحه کار قرار گرفته و واحد فروش و بازاریابی بحث رضایتمندی مشتریان را به طور کامل قبول و درک کرده که نتیجه آن اخذ لوح رضایتمندی مشتریان برای چندمین بار و همچنین در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری است. لازم به ذکر است شرکت فولاد هرمزگان در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسوولیتپذیر، با انتخاب هیات داوران اجلاس و با توجه به راهبردهای توسعهای، تاثیرگذاری در تولید ناخالص داخلی و بالا بردن نرخ اشتغال، به عنوان یکی از ۱۰۰ واحد مشتریمدار معرفی شد و تندیس و لوح تقدیر اجلاس را دریافت کرد.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد