9 - 07 - 2017
نقش پررنگ رسانههای ترکیه در معرفی «تبریز ۲۰۱۸»
معاون رییسجمهور تاکید کرد: رسانههای ترکیه در معرفی رویداد تبریز ۲۰۱۸ نقش پررنگی دارند. زهرا احمدیپور در جلسهای با حضور جمعی از مدیران رسانهای کشورهای اسلامی به اهمیت برقراری ارتباط موثر با کشورهای همسایه از جمله ترکیه اشاره کرد و گفت: گردشگری پیامآور صلح است و مدیران رسانههای ترکیه میتوانند زیباییهای تبریز را به هموطنان و مخاطبان خود نشان دهند تا زمینه همکاری و فرصت جذب سرمایهگذاری در حوزه گردشگری برای تبریز و آذربایجانشرقی فراهم شود.
او با بیان اینکه ایران و ترکیه از لحاظ فرهنگی شباهتهای زیادی با هم دارند، خاطرنشان کرد: با افزایش آشنایی دو کشور با یکدیگر از طریق رسانهها، میتوانیم شاهد برگزاری هر چه بهتر تبریز ۲۰۱۸ باشیم.
احمدیپور در بخشی از سخنان خود اسلامهراسی و ایرانهراسی را از جمله برنامههای دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و ادامه داد: دشمنان با دامن زدن به اختلافات و ایجاد خشونت بین مسلمانان میخواهند کشورهای اسلامی را تضعیف کنند و با ایجاد شکاف، آنان را از هم دور کنند.
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایعدستی و گردشگری کشور گفت: بیشتر منابع کشورهای اسلامی برای رقابت با یکدیگر تلف میشود و دشمنان کاری کردهاند که این کشورها خودشان با یکدیگر بجنگند.
احمدیپور توسعه گردشگری را در ایجاد تعامل و آشتی بین ملتها، ضروری دانست که میتواند بسیاری از اختلافات بین ملتها را حل کند.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد