15 - 02 - 2018
پژوهش و بازاریابی در چشمانداز و آینده گردشگری
کتاب «پژوهش و بازاریابی در چشمانداز و آینده گردشگری» نوشته چارلز آر. گلدنر و جی. آر. برنت ریچی؛ با ترجمه کیومرث فلاحی منتشر شد.
موضوع این کتاب، ضرورتهای پژوهش و بازاریابی گردشگری و چشماندازهای گردشگری است. نویسندگان کوشیدهاند تا با اطلاعاتی باارزش و راهنمایی کارآمد در زمینه گونههای گردشگری؛ انجمنها و کمیتههای موجود؛ چگونگی تبلیغات، برنامهریزی و کار با سازمانهای وابسته، گسترشدهنده و ارتقادهنده صنعت گردشگری؛ یاریرسان دستاندرکاران گردشگری باشند. محتوای این اثر برای مدیران و بازاریابان هتلها، اقامتگاهها و دیگر کسبوکارهای مربوط، مشاغل حملونقل، شرکتهای خودروسازی و هر سازمانی که علاقهمند به کسبوکار مرتبط با جابهجایی انسانها از محلی به محل دیگر باشد، مناسب است.
این کتاب مفاهیم اصلی پژوهش، بازاریابی و آیندهنگری در صنعت گردشگری را بررسی میکند، مسایلی از قبیل اینکه چگونه گردشگری میتواند عامل ثروت برای یک ملت شود؟ ویژگیهای اصلی بازار و بازاریابی در گردشگری، فرآیندهای اساسی و راهکارهای مهم در این صنعت چه هستند؟ برای داشتن یک صنعت گردشگری موفق، اجزای گوناگون آن چگونه باید به صورت یکپارچه با هم کار کنند تا تجربهای مثبت را نمایان سازند؟
«پژوهش و بازاریابی در چشمانداز و آینده گردشگری» در ۱۲۶ صفحه توسط دفتر پژوهشهای فرهنگی منتشر شده و در دسترس علاقهمندان قرار گرفته است.

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد