13 - 02 - 2017
چهارمین همایش بینالمللی صنعت خودرو ایران
جهانصنعت- چهارمین همایش بینالمللی صنعت خودرو ایران با حضور خودروسازان ایرانی و نمایندگان شرکتهای معتبر جهانی به مدت دو روز از امروز در برج میلاد تهران آغاز به کار میکند.
محورهای عمده این همایش عبارتند از: نقش و سهم خدمات فروش و پس از فروش در ارتقای برند، زنجیره ارزش خدمات فروش و پس از فروش، رضایتمندی و وفاداری مشتریان خدمات فروش و پس از فروش، اقتصاد خدمات فروش و پس از فروش، حاکمیت و قوانین در موضوع خدمات فروش و پس از فروش، الگوها و رویههای موفق در خدمات فروش و پس از فروش.
وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران با همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، انجمن تخصصی خدمات پس از فروش خودرو و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) «چهارمین همایش بینالمللی صنعت خودرو ایران» را با رویکرد فروش و خدمات پس از فروش روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمنماه سال ۱۳۹۵ در تهران برگزار میکند.
مخاطبان این همایش شرکتهای بزرگ تولیدکننده داخلی و خارجی و نیز واردکنندگان فعلی با شرکای تجاری خارجی خود، انجمنهای تخصصی داخلی و خارجی، شرکتهای برتر تولیدکننده و تامینکننده قطعات، سازندگان تجهیزات تعمیرگاهی، ارائهکنندگان خدمات، راهکارهای مدیریتی و نرمافزارهای تخصصی به همراه شرکتهای مشاور بینالمللی هستند. این رویداد یکی از مهمترین برنامههای صنعتی ایران و در مسیر ارتقای کیفیت و استفاده از رویههای برتر ارائه خدمات در صنعت است.
در حاشیه این همایش دو روزه ۶ نشست تخصصی، ۹ کارگاه تخصصی و یک نشست میان قطعهسازان ایرانی و همکاران خارجی و خودروسازان ایرانی برگزار میشود.
نمایندگان شرکتهای خدمات پس از فروش داخلی و خارجی در این همایش دو روزه حضور دارند ضمن اینکه شرکتهای برتر ارائهدهنده خدمات پس از فروش تقدیر خواهند شد.
همچنین نمایشگاه جانبی خدمات پس از فروش در برج میلاد و نمایشگاه بزرگ خودرو با حضور ارائهدهندگان خدمات پس از فروش برگزار میشود.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد