31 - 05 - 2017
کاهش مشترکین تلویزیونهای کابلی در آمریکا
طبق تحقیقی که توسط موسسه Frank N.Magid Associates انجام شده است، شمار مشترکین کانالهای تلویزیون کابلی و ماهوارهای، روزبهروز کمتر میشود. طبق گزارش Axios، این تحقیق که از مشترکین کانالهای غیررایگان تلویزیون در آمریکا انجام شده است، نشان میدهد که ۹ درصد از این افراد به احتمال «خیلی زیاد» تا یکسال بعدی اکانتهای خود را ملغی میکنند. این رقم که هر سال به میزان سه درصد افزایش داشته است، امسال بالاترین میزان خود را تجربه کرده است.طبق آمار ارائهشده درStatista ، در سال ۲۰۱۶ تقریبا ۴/۹۹ میلیون خانوار در ایالات متحده از سرویسهای شبکههای غیررایگان تلویزیونی استفاده میکردند و طبق گزارش Variety، این بازار تاکنون ۵/۱ میلیون نفر از اعضای خود را از دست داده است.در دو سال گذشته پنج شبکه تلویزیونی جدید به این بازار وارد شدهاند که سه مورد از آنها در شش ماه گذشته راهاندازی شدهاند و سرویسهای متنوعتر، ارزانتر و قابل دسترستر ارائه میدهند. شبکههایی مانند SlingTV، PlayStation Vue، DirectTV Now، YouTube TV و Hulu، کل سرویسهای خود را در ازای هزینه تقریبی ۴۰ دلار در ماه عرضه میکنند و در مقایسه با سرویسهای ماهانه ۹۰ دلاری شبکههای تلویزیونی عادی در آمریکا، بسیار مقرون به صرفهتر هستند. شرکت ورایزن نیز قصد دارد سرویس مشابهی را در سالجاری راهاندازی کند.
طبق گزارش شرکت تحقیقاتی Bernstein، این شبکههای پخش برنامه جدید برای مشترکین کنونی کانالهای غیررایگان معمولی، بسیار جذاب هستند. این گزارش نشان میدهد کاربران شهرهای نیویورک، سانفرانسیسکو و شیکاگو و کاربرانی که برای شبکههای گرانقیمتتر تلویزیون کابلی و ماهواره هزینه پرداخت کردهاند از سرویسهای این شبکههای جدید بیشترین بهره را میبرند.
شرکت Bernstein در گزارش ماه اردیبهشت خود عنوان کرد: «از آنجایی که این قشر از کاربران بیشترین استفاده را از شبکههای تلویزیونی میکنند با مقایسه سرویسهای ارائهشده بدون شک سرویسهای کمهزینهتر و متنوعتر را انتخاب میکنند.»
سرویسهای پخش فیلم اینترنتی نیز دلیل دیگری برای دل کندن کاربران از شبکههای ارائهدهنده برنامههای تلویزیونهای سنتی است.
سرویسهایی مانند نت فلیکس، آمازون و هولو، هزاران ساعت از برنامهها و فیلمهای محبوب را ارائه میدهند که بدون اتلاف وقت و با کمترین هزینه ممکن در اختیار مشتریان قرار میگیرد. به گزارش آیتیایران، برخی از شبکههای سنتی تلویزیون مانند GBS و HBO نیز اشتراک آنلاین برنامههای خود را برای فروش عرضه کردهاند و بسیاری از کاربران میتوانند با استفاده از آنها به کل، اشتراک شبکههای تلویزیونی خود را کنار بگذارند.
شرکت تحقیقاتی Magid، سالانه از بیش از یکهزار مخاطب آمریکایی خود که بین ۱۸ تا ۶۴ سال سن دارند، نظرسنجی به عمل میآورد. به عنوان بخشی از تحقیقات خود، این شرکت از شرکتکنندگان سوال کرد که آیا از سرویسهای شبکههای غیررایگان تلویزیون استفاده میکنند و چقدر احتمال دارد که تا سال آینده اشتراک خود را لغو کنند.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد