25 - 09 - 2017
برگزاری موفق چهارمین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA)
یکشنبه ۲۶ شهریورماه ۱۳۹۶ سالن همایشهای پژوهشگاه نیروی تهران میزبان مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) و جشنی به مناسبت کسب رتبه اول ارزیابی سال ۱۳۹۵ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بود.
به گزارش روابطعمومی شرکت انتقال دادههای آسیاتک، در این مراسم مهمانانی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مدیرعامل، معاونان، مدیران و کارکنان و نمایندگان این شرکت حضور داشتند و طی آن از برترینهای حوزه فروش تقدیر به عمل آمد.
محمدعلی یوسفیزاده، مدیرعامل آسیاتک در سخنانی به تشریح چهارمین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) پرداخت. وی با بیان اینکه فرآیند ارزیابی زنجیره ارزش نمایندگان آسیاتک براساس الگوی AQA هر ساله انجام میشود، ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات، تفکر بهبود مستمر در عملکرد، ارتقای ادبیات مدیریتی نمایندگان و وجود زبان مشترک بین ایشان و آسیاتک را از جمله اهدافی دانست که این جایزه دنبال میکند.
در این گزارش آمده است مدل طراحیشده جایزه کیفیت آسیاتک مدلی داینامیک بوده که براساس آن کلیه فرآیندهای نمایندگان براساس استانداردهای روز دنیا ارزیابی میشود. براساس این مدل، بررسی معیارهای ثابت در کنار معیارهای متغیر سبب میشود انعطافپذیری لازم برای استفاده گروههای مختلف نمایندگان و اعضای زنجیره تامین شرکت صورت گیرد.
در پایان این مراسم شرکت صفر و یک پرداز تهران، حائز رتبه اول و موفق به دریافت گواهینامه اشتهار یک ستاره شد و شرکتهای البرز ابتکار مبین از البرز، ارتباطات رایانه مصباح از فارس، ارتباطات نوین تیام نت از یزد و نمایندگی مهرانخوش قلب به ترتیب حائز رتبههای دوم تا پنجم شدند که به نفرات دوم تا پنجم گواهینامه تعهد به کیفیت و تندیس یادبود جایزه کیفیت آسیاتک اهدا شد.
در پایان خاطرنشان میسازد شرکت آسیاتک به عنوان برترین شرکت حوزه ارتباطات ثابت کشور در ارزیابی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مفتخر است از تمام توان خود در راستای افزایش کیفی و کمی خدمات خود استفاده کند.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد