18 - 07 - 2017
خبر
ساخت خانه تنها در ۸ دقیقه
فارس- اگر زمینی برای ساخت خانه در اختیار دارید، به جای صرف ماهها وقت برای ساخت خانه به روش سنتی میتوانید از روشی جدید برای برپاکردن خانهتان در عرض هشت دقیقه استفاده کنید.
در این روش یک کامیون حمل اجزای خانه در محل مورد نظر مستقر میشود و با فشردن یک دکمه خانه رویایی شما بهطور خودکار در عرض هشت دقیقه برپا میشود. شرکت انگلیسی
Ten Fold Engineering که مبدع این روش خانهسازی است مجموعهای از سازهها و ساختارهای ماژولار و خوداتکا را طراحی کرده که بهطور خودکار تا شده یا باز میشوند و بدون نیاز به هرگونه دخالت بشر در نهایت تبدیل به یک خانه قابل سکونت میشوند. ساختار اصلی این سیستم یک واحد کانتینر قابل انتقال به هر محل است که میتوان آن را با کامیون جابهجا کرد. پس از انتقال این کانتینر به محل، اجزای داخلی آن باز شده و ابعادشان به سه برابر حالت عادی افزایش مییابد. با سرهم شدن خودکار سازهها این مجموعه در نهایت برای سکونت آماده خواهد بود. این سیستم به راحتی به صورت معکوس نیز عمل میکند و بنابراین اجزا و سازههای آن به راحتی قابل جمع شدن و انتقال به محلی جدید هستند. برای تغییر دکوراسیون داخلی این خانه قابل حمل پارتیشنهایی در نظر گرفته شده است. بخشهایی نیز برای تسهیل سیمکشی برق، نصب سیستم انتقال آب و باتری در این خانه وجود دارد.
کانتینرهای حاوی این خانههای پیش ساخته را میتوان روی هم قرار داد تا یک ساختمان بلند یا حتی هتل به وجود آورد. هزینه خرید هر یک از این کانتینرها ۱۳۰ هزار دلار است.
کاهش خطا در نتایج جستوجو با ویژگی جدید گوگل
دیجیاتو- پس از مدتها انتظار، تیم گوگل با اضافه کردن گزینه Feedback یا بازخورد، به بهبود کیفیت جستوجوی کاربران پرداخت. همه ما در استفاده از گوگل حداقل یکبار به نتایج نامربوط به موضوع مدنظر خود رسیدهایم. اینبار گوگل در بهبود خدمات خود به رفع این مشکل پرداخته است. هنگامیکه درباره موضوعی جستوجو میکنید، در سمت راست مرورگرتان اطلاعات مهم بهصورت خلاصه در یک جعبه قرار گرفته است. گوگل این جعبه را Onebox مینامد. برای استفاده از این ویژگی باید با انتخاب گزینه Feedback در پایین و سمت راست OneBox بخشی از اطلاعات را که به نظرتان درست نیست، گزارش کنید. همچنین میتوانید علت اشتباه بودن نتیجه را توضیح داده و در صورت نیاز درخواست قانونی حذف محتوا را نیز ثبت کنید.
یکی از افراد آگاه از این قابلیت جدید گوگل معتقد است که اولویتبندی رسیدگی به بازخوردها بر اساس اهمیت موضوع بوده و برای کاهش خطای جستوجو، موضوعاتی با محبوبیت کمتر، نیازمند بازخورد بیشتری نسبت به موضوعات محبوبتر هستند.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد