23 - 07 - 2018
خبر
حضور مهران مدیری در دادسرای رسانه
ایلنا- مهران مدیری در دادسرای رسانه حاضر شد تا شکایت خود بر علیه روزنامه شرق و فیلم آنلاین را پیگیری کند. صبح دیروز ـ سیام تیر ماه ـ مهران مدیری به اتفاق وکیل خود، شخصا در دادسرای رسانه حاضر شد تا شکایت خود بر علیه روزنامه شرق و فیلم آنلاین را پیگیری کند. مدیری در روزهای گذشته اعلام کرده بود که به دلیل انتشار این خبر و همچنین فیلم آنلاین که در این خصوص منتشر شده است، از روزنامه مذکور شکایت میکند.
روزنامه شرق ۲۷ تیر ماه مطلبی را منتشر کرد و در این مطلب مدعی شد، مهران مدیری ـ بازیگر، تهیهکننده و کارگردان سینما و تلویزیون ـ علاوه بر دریافت مبلغی به عنوان هدیه از موسسه اعتباری ثامنالحجج، مبلغی را هم به عنوان وام دریافت کرده است. احسان علیخانی ـ مجری و تهیهکننده «ماه عسل» ـ دیگر فردی است که به دریافت وام سه میلیاردی متهم شده است که او هم با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود به این اتهام واکنش نشان داده است.
مجموعه رابین ویلیامز حراج میشود
ایسنا- حراجی ساتبی اعلام کرد مجموعهای از آثار هنری، یادمانها و دیگر متعلقات شخصی «رابین ویلیامز» بازیگر و کمدین آمریکایی را به فروش خواهند رساند. این حراجی که «خلق یک صحنه» نام دارد؛ روز چهارم اکتبر توسط خانه حراج ساتبی در نیویورک برگزار میشود و شامل مجسمهها، آثار هنری معاصر و دیگر متعلقات شخصی «رابین ویلیامز» از جمله دوچرخه و ساعت این هنرمند میشود و قرار است بخشی از درآمد این حراجی صرف امور خیریهای شود که این کمدین آمریکایی پیش از این از آنها حمایت میکرده. همچنین قرار است ۲۹ سپتامبر نمایشگاهی از این آثار، پیش از حراجی در نیویورک بازگشایی شود. «رابین ویلیامز» که برای بازی در فیلم «ویلهانتینگ نابغه» برنده جایزه اسکار شده است در ماه آگوست سال ۲۰۱۴ میلادی در سن ۶۳ سالگی و بر اثر خودکشی درگذشت. وی از یک بیماری افسردگی شدید رنج میبرد. مطالعات نشان داده از زمان خودکشی «ویلیامز» آمار خودکشی در میان مردان بین ۳۰ تا ۴۴ سال ۹/۱۲ درصد افزایش داشته است. از معروفترین کارهای «ویلیامز» میتوان به «انجمن شاعران مرده»، «به دام انداختن»، «چه رویاهایی میآیند»، «یک ساعت عکاسی»، «بیخوابی»، «پچ آدامز»، «ملوان زبل»، «مرگ دوباره»، «شاه ماهیگیر»، «هملت»، «مرد دویست ساله»، «رییسجمهور بعدی»، «جومانجی»، «خانم دابت فایر»، «ویلهانتینگ نابغه» و «شوالیه تاریکی برمیخیزد» اشاره کرد.
«خانه نمزده» در عمارت نوفللوشاتو
ایسنا- نمایش «خانه نمزده» به کارگردانی شادی اسدپور در عمارت نوفللوشاتو به صحنه میرود. این نمایش به نوشته حامد مکملی از ۱۱ مرداد تا ۱۱ شهریورماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ و به مدت یک ماه اجرا میشود. به گفته اسدپور «خانه نمزده» اقتباسی از یک نمایش ژاپنی است و مفاهیمی تحت عنوان گمگشتگی انسان در عصر حاضر دارد که کارگردانش تلاش کرده آن را در بستر رئالیسم جادویی و همراه با کمدی آماده کند. رهام بیگلو، راد پورجبار، نیلوفر شهفری، شاهین اسماعیلی و سیمین عسگری در این نمایش بازی میکنند. مهدی رزمجو (تهیهکننده)، آرزو نبوت (مجری طرح)، پانیذ افشار (منشی صحنه)، ارغوان عربسرخی (روابط عمومی و عکاس)، عطیه چهرقانی (دستیار کارگردان) و بهنام کچیان (عکاس) و یاشار آقایی (ساخت افکت و تیزر ) از عوامل اجرایی این نمایش هستند. عمارت نوفللوشاتور در خیابان حافظ، خیابان نوفللوشاتو، بعد از خیابان رازی، بنبست زیبا قرار دارد و علاقهمندان برای تهیه بلیت این نمایش میتوانند از ساعت ۱۴ سیام تیرماه به سایت تیوال مراجعه کنند.

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد