6 - 12 - 2019
خبر
هوآوی بزرگترین تولیدکننده موبایل جهان نمیشود
استراتژیست ارشد هوآوی در یک سخنرانی اعلام کرد این شرکت در سال جاری به بزرگترین تولیدکننده موبایل جهان تبدیل نمیشود و برای دستیابی به این جایگاه باید کمی بیشتر منتظر بماند.
به گزارش مهر به نقل از رویترز، شرکت چینی هوآوی اعلام کرده در صورت پیش نیامدن شرایط غیرمنتظره، تا پایان امسال به بزرگترین تولیدکننده موبایل جهان تبدیل میشد. شائو یانگ، استراتژیست ارشد هوآوی در مصاحبهای گفت این شرکت اکنون باید کمی بیشتر منتظر بماند تا به این جایگاه دست یابد.
او در این باره افزود: طبق برنامهریزیها ما در چهارمین سه ماهه ۲۰۱۹ میلادی به بزرگترین شرکت تولیدکننده موبایل تبدیل میشدیم اما اکنون احساس میکنیم این فرآیند کمی طولانیتر خواهد بود.
البته او به طور مستقیم به تحریمهای تجاری آمریکا اشارهای نکرد. در حال حاضر روزانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ موبایل هوآوی در روز فروخته میشود.
این در حالی است که دولت آمریکا شرکت هوآوی را در فهرست سیاه تجاری خود قرار داده و به شرکتهای آمریکایی اجازه نمیدهد بدون تایید دولت فناوریهای خود را به این شرکت بفروشند.
هوآوی بزرگترین تهیهکننده تجهیزات شبکه اینترنت در سراسر جهان و دومین تولیدکننده بزرگ موبایل در جهان است.
عرضه یک میلیون دستگاه با سیستم عامل اختصاصی هوآوی
منابع موثق گزارش دادند هوآوی موفق به عرضه یک میلیون موبایل هوشمند با سیستم عامل اختصاصی خودش به نام «هونگ منگ» شده است. به گزارش گروه امنیتی روزنبالت، این دستگاهها برای تست بودند و مشخص نیست نمونههای تکمیل شده بودند یا خیر. در همین گزارش آمده از قابلیتهای مهم سیستم عامل هوآوی سازگاری با تمام برنامههای اندروید و افزایش امنیت دستگاه برای محافظت از اطلاعات کاربران است. به گزارش دیجیاتو، در وبسایت وبسایت China Daily نقل و قولی از یو چنگ دونگ، مدیرعامل گروه محصولات مصرفی هوآوی آمده که میگوید: سیستمعامل ساخت هوآوی پاییز امسال یا بهار آینده در دسترس است و روی موبایلها، کامپیوترها، تبلتها، پوشیدنیهای هوشمند و هر چیزی که از سیستم عامل پشتیبانی کند قابل نصب خواهد بود. با اینکه ایالات متحده تحریمهای هوآوی را ۹۰ روز دیگر هم به تعویق انداخت، به نظر نمیرسد این شرکت برنامهای برای صبر کردن داشته باشد و میخواهد سیستم عاملی را که چندین سال مشغول کار روی آن بوده به زودی منتشر کند. هوآوی سنترال، وبسایتی که عمدتا به پوشش اخبار مربوط به این شرکت میپردازد در خبری آورده نام تجاری «هونگ منگ» از همین حالا در بازارهایی مانند کانادا، اروپا، کره جنوبی و مکزیک به ثبت رسیده است. البته نام تجاری هونگ منگ تا حدودی عجیب به نظر میرسد و بهتر است هوآوی از اسمی عادیتر برای سیستم عاملش استفاده کند. این نام که به چینی رویای قرمز معنی میشود به شخصیتی داستانی به نام
Vast Mist هم اشاره دارد. در نتیجه میتوان منتظر اسامیای چون
Vast OS یا Mist OS هم بود.
رالی غولهای تکنولوژی در تولید گوشی G 5
گزارشها حاکی است که سازندگان گوشیهای هوشمند به منظور رقابت با سایر شرکتهای فعال در این حوزه، در حال توسعه مدلهای جدیدی با صفحه نمایش تاشو و قابلیت پشتیبانی از شبکه G 5 هستند.
به گزارش ایسنا، حدود یک سال است که غولهای تکنولوژی همچون سامسونگ و هوآوی از برنامههای خود برای معرفی و عرضه گوشیهای هوشمند تاشو و انعطافپذیر خبر دادهاند. از آنجا که بازار گوشیهای هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکتهای سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیتهای جدید، دیگر نمیدانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشیهای هوشمند تاشو و منعطف روی آوردهاند تا شاید بتوانند بازار راکد و بیتلاطم را رونق بخشند و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکتهای تولیدکننده موبایل به ارمغان آورند. بعد از آنکه سامسونگ، هوآوی و برخی دیگر از تولیدکنندگان موبایل از گوشیهای هوشمند تاشو مجهز به نمایشگرهای انعطافپذیر خود رونمایی کردند و با استقبال بینظیری از سوی کاربران و علاقهمندان فناوری مواجه شدند، بسیاری دیگر از شرکتهای فعال در این صنعت نیز به فکر توسعه و تولید افتادند.

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد