11 - 04 - 2020
نوبخت در گِل!
محمدرضا ستوده- دیروز یه عکسی دیدم که آقای نوبخت چکمه پوشیده رفته جاهایی که سیل اومده. بنده خدا تا وسط ساق پا رفته توی گِل به طوری که انگار گیر کرده و اطرافیان دارن کمک میکنن که ایشون دربیاد. لذت بردم وقتی این عکس رو دیدم. تماشا کردن یه مسوول زحمتکش، متعهد، خاکسار، مردمی، خدوم و از جنس مستضعفان باعث شادی و لذت آدم میشه.
کدوم مسوولی رو در سطح جهان سراغ دارین که به خاطر مردمش تا مچ پا بره توی گل؟ دیگه تهِ تهش مسوولان ژاپن هستن که روبهروی مردمشون تا کمر خم میشن ولی اونام با این همه متواضع بودنشون تا حالا نرفتن توی گل! ولی نوبخت میره. فقط مساله اینجاست که توی عکسایی که من دیدم ایشون حالت سرکشی و نظاره کردن داره. آیا ایشون رفته مناطق سیلزده رو نگاه کنه؟ رفته ببینه خوب سیل اومده یا نه؟ رفته برآورد خسارت کنه؟ دلگرمی بده به سیلزدهها و بگه خیالتون راحت باشه ما هستیم؟ در واقع میخوام بدونم سود حضور آقای نوبخت به طور ملموس برای زلزدهها چیه؟
چون کرمانشاه که زلزله اومد از صدر تا ذیل بزرگای کشور رفتن اونجا ولی کرمانشاهیها هنوز توی چادرن! من ابتدا عرض کردم… آقای نوبخت اصن گلِ گلاب. یهو کسی جوابیه نده بگه چرا توی گل رفتن آقای نوبخترو نادیده گرفتین و حضور در صحنه ایشون رو ارج ننهادین! من میگم اگر ایشون بره به مناطق سیلزده آیا در تسریع حل مشکلات مردم اون مناطق کمکی میکنه؟ اگر کمکی میکنه، من خواهش میکنم ایشون یه سر کرمانشاه و سیستانوبلوچستان هم برن مشکلاترو حل کنن برگردن. یه سر هم به خوزستان بزنن جهت حل مشکل ریزگردها. ایضا به همه استانهای کشور!

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد