30 - 10 - 2017
درآمد ۱۶ میلیارد تومانی صداوسیما از دربی
صداوسیما از تبلیغات بازی دربی بین پرسپولیس و استقلال حدود ۱۶ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.
در شرایطی که طی سالهای اخیر دریافت حق پخش تلویزیونی برای باشگاهها با مشکل همراه بوده و صداوسیما همواره مدعی بوده که پرداخت بابت خرید حق پخش مسابقات فوتبال توجیه اقتصادی ندارد، حالا مشخص شد که صداوسیما تنها از یک مسابقه دربی میان پرسپولیس و استقلال که پنجشنبه گذشته برگزار شد، بیش از ۱۶ میلیارد تومان درآمد داشته است.
طبق سندی که منتشر شده سازمان صداوسیما از طریق تبلیغات قبل از بازی، بعد از بازی، حین بازی، زیرنویس و… درآمدی بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان داشت که جالب توجه است. بر اساس این سند تعرفه تبلیغ در تلویزیون پیش از مسابقه ۶۹ میلیون تومان در هر ثانیه و بین دو نیمه ۱۳۹ میلیون تومان در هر ثانیه بوده است. این در حالی است که هر گاه باشگاههای لیگ برتری برای دریافت حق پخش مذاکره کردهاند با مخالفت صدا و سیما روبهرو شدهاند و به حق مسلم خود نرسیدهاند. نشستهای فدراسیون هم در این رابطه تاثیری نداشته است.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد