24 - 06 - 2021
واژگونی اتوبوس خبرنگاران در آذربایجانغربی قربانی گرفت
گزارشهای عصر روز گذشته از وقوع یک فاجعه در جریان بازدید خبرنگاران از دریاچه ارومیه حکایت میکند. مدیرکل حفاظت محیطزیست آذربایجان غربی گفت: اتوبوس حامل خبرنگاران رسانههای کشور که دیروز دوم تیرماه برای تهیه گزارش احیای دریاچه ارومیه به منطقه سفر کرده بودند، در نزدیکی نقده واژگون شد. مهران نظری در گفتوگو با ایسنا در خصوص حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران افزود: در این حادثه تعدادی از خبرنگاران مجروح شدند. در حال اعزام به محل هستیم تا وضعیت بیماران بررسی شود که اطلاعات تکمیلی اعلام میشود.
باقر بهرامی رییس مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجانغربی در گفتوگو با ایسنا در خصوص این حادثه گفت: در این حادثه ۲۱ نفر مصدوم شدهاند و دو نفر جان خود را از دست دادهاند. در حال اعزام به محل حادثه هستیم تا وضعیت بیماران به طور کامل بررسی شود. وی ادامه داد: مصدومان به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.
رییس بیمارستان نقده نیز از فوت دو نفر از خبرنگاران در این حادثه خبر داد. آیدین دانشگر در گفتوگو با مهر از فوت دو خبرنگار در این حادثه خبر داد و اظهار کرد: اتوبوسی که حامل خبرنگاران پایتخت بود هنگام بازگشت در جاده روستای دشت قوره واژگون میشود.
وی با بیان اینکه دو نفر از سرنشینان به خاطر ماندن زیر اتوبوس فوت شدند افزود: در این حادثه ۱۳ نفر از خبرنگاران به دلیل مصدومیت در بیمارستان بستری هستند. وی ادامه داد: حال یک نفر هم وخیم گزارش شده است. اتوبوس حامل خبرنگاران رسانههای کشور که برای تهیه گزارش احیای دریاچه ارومیه به منطقه سفر کرده بودند، در نزدیکی شهرستان نقده
واژگون شد.

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد