3 - 11 - 2024
آپدیت دایرکت «اینستاگرام» با تمرکز بر تولیدکنندگان محتوا
«جهانصنعت»- متا بخش دایرکت اینستاگرام را با تمرکز بیشتر روی افراد معروف و تولیدکنندگان محتوا بهروزرسانی میکند. اینستاگرام از بهروزرسانی بخش دایرکت این شبکه اجتماعی محبوب خبر داد. بهروزرسانی جدید به ارتقای تجربه کاربری آن دسته از کاربرانی که تعداد زیادی پیام دریافت میکنند، کمک خواهد کرد. قابلیت جدید اینستاگرام به کاربرانی مانند تولیدکنندگان محتوا و اینفلونسرها کمک میکند تا به دستهبندی و فیلتر کردن پیامهای دریافتی بپردازند. پیامهای دریافتی براساس تنظیمات کاربر، دیگر در صفحه اصلی دایرکت اینستاگرام نمایش داده نمیشوند. قابلیت جدید دایرکت اینستاگرام به تولیدکنندگان محتوا و افراد معروف اجازه میدهد تا پیامهای دریافتی را براساس تعداد فالوئر، اکانتهای تاییدشده اینستاگرام، برندها، افراد تولیدکننده محتوا و چند پارامتر دیگر دستهبندی کنند. بهروزرسانی بخش دایرکت اینستاگرام به افرادی که پیامهای زیادی دریافت میکنند، این امکان را میدهد تا اولویت پیامهای دریافتی را مشخص کنند. به این ترتیب، پیامهایی که برای کاربر مهم هستند و تاثیر زیادی در روابط و کسبوکارش دارند، پیشتر از سایر پیامها نشان داده خواهند شد. یک بخش جداگانه با نام Story Replies نیز به دایرکت اینستاگرام افزوده خواهد شد تا پیامهای مربوط به استوری، به صورت جداگانه از سایر پیامها نمایش داده شوند. تصمیم اینستاگرام برای تحول در بخش دایرکت پس از آن صورت گرفت که تولیدکنندگان محتوا و افراد مشهور از سختی سر و کله زدن با بخش دایرکت شکایت داشتند. آدام موسری، رییس اینستاگرام در پستی گفت: «سر و کله زدن با بخش پیامهای دریافتی اینستاگرام میتواند طاقتفرسا باشد. در نتیجه فیلترهایی را در این بخش قرار دادیم تا پیامهای مهمتر از نظر کاربر، پیشتر از سایر پیامها نمایش داده شوند. بخش دایرکت اینستاگرام نیاز به تغییرات بیشتری برای بهبود دارد اما این تصمیم گامی کوچک برای بهبود شرایط خواهد بود.» دستهبندی و فیلتر کردن دایرکت اینستاگرام، با عنوان Sort & Filter در ابتدای این بخش قابل مشاهده خواهد بود. کاربر میتواند پیامهای دریافتی را با پارامترهایی نظیر تعداد فالوئر فرستنده پیام یا اولویت دادن به پیامهای جدیدتر، فیلتر کند. این موضوع به کاربر کمک میکند تا پیامهای ارسال شده توسط برندها و اشخاص مهم در مورد ایدههای کسبوکار را راحتتر مشاهده کند. امکان فعالسازی تنظیمات بیشتری نظیر حسابهای احراز هویت شده، حسابهای مربوط به کسبوکارها و سازندگان محتوا یا حتی نمایش حسابهایی با تعداد مشخصی فالوئر، وجود خواهد داشت. اینستاگرام میگوید که در آینده بخش دایرکت را بیشتر توسعه خواهد داد. شرکت متا پیشتر نیز تغییراتی را برای فیلتر پیامهای دریافتی در پیامرسان واتساپ اعمال کرده بود.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد